A vevők már azelőtt megítélnek, mielőtt nálad vásároltak volna, hiszen az emberek tudat alatt észreveszik az arculati jegyeket és bizonyos dolgokra asszociálva döntik el, hogy megbíznak-e Benned. A logód csupán egy elem, amely által felismerhetővé válasz, de egy teljes vállalati arculatot igényel az, hogy elmesélhesd a történetedet.
Feltérképezzük a piacot, a versenytársaidat és az üzletág trendjeit, így ki tudjuk zárni, mi az ami működhet, és mi az, ami nem. Fontos, hogy az arculat képes legyen hatással lenni a vevőidre, amely által megjegyezhetővé és ismertté válhat, de még fontosabb, hogy képes legyen elmesélni a céljaidat és a szolgáltatásaidat.
Ada és Sanya – a designereid. Mindkettőnknek megvannak a saját projektjei, de minden arculatot és fontosabb mérföldkövet megvitatunk egymással, tanácsot adunk és segítünk a másiknak, így gyakorlatilag két designert kapsz egy helyett.
Láss el minket a lehető legtöbb és legpontosabb információval a vállalkozásodról, az ötleteidről és az elvárásaidról! Jelezz vissza nekünk határidőn belül, így gördülékenyen tud haladni a közös munka – de légy velünk türelmes – minden projekt minden mérföldkövének adni fogunk egy átadási határidőt, amikorra vállalni tudjuk a feladat befejezését, és érkezik is majd hozzád a kész arculat 🙂