Ha nagyon elméleti szintre szeretnék emelkedni azt mondanám, a stratégia egy cselekvési terv, amely egy hosszútávú vagy átfogó célok elérését szolgálja. A márkastratégia elkészítése során kutatások alapozva állítjuk fel a márka értékeit és céljait. Ha pedig nagyon mosaicosan szeretnék fogalmazni - biztosan voltál már így, amikor van egy jó ötleted, de nem tudod, hogyan kezdj hozzá, vagy hogyan érd el a céljaidat. Na ehhez kell a stratégia.
01 – megismerjük egymást & az ötleteidet
02 – beazonosítjuk a célokat & a terveket
03 – kielemezzük a versenytársaidat & megfogalmazzuk a missziódat, víziódat, márkaértékeidet
04 – huh, az egyik legizgalmasabb rész, amikor beazonosítjuk az álomügyfeleidet - mert nem, nem mindenkinek fogsz árulni
05 – miután beazonosítottuk, kinek is szól a márkád & megvizsgáltuk hogyan viselkednek a piacon, meghatározzuk a szükséges marketing eszközöket és online platformokat, amin keresztül elérhetünk hozzájuk
06 – stratégia kész, vizuális tervezés indul...✨
… mert pontos célok és irányok alapján fogsz tudni dolgozni, szóval nem lesznek hirtelen, átgondolatlan döntéseid
… mert segít rendszerezni a gondolataidat
… mert egy meghatározott csoportnak fogsz árulni, még akkor is, ha azt hiszed, "neked mindegy, ki az ügyfeled" - egy olyan arculat, ami stratégiára épül könnyebben elér ehhez a csoporthoz, mivel olyan értékeket & vizuális elemeket tartalmaz, amikhez vonzódnak
Hát, hogyan definiálnád a sikeredet? 🙂 persze, hogy lehetsz. Az a szép az életben, hogy igazából kitartással, motivációval és akarattal nagyjából bármit elérhetsz. De. Nézzük meg a sikerhez kikövezett utat, mert stratégia nélkül a nehezebbiket választod. Egy jól meghatározott stratégia segít elérni a céljaidat kevesebb - sokkal kevesebb - nehézség & hirtelen döntés nélkül.
A projekt során megbeszéljük, hogy online találkozón keresztül vagy e-mailben szeretnél-e kommunikálni velünk. Akárhogy is, a stratégiatervezés egy online interaktív platformon keresztül zajlik, amelyet bármikor elérhetsz és megnézhetsz. A projekt után a végleges márkastratégiát egy csomagba építjük, amelyet elmenthetsz és használhatsz.
Persze! Még tovább is megyek, egy stratégiafrissítés - növekedéshez mérten - minden évben szükséges folyamat. Fontos azonban ragaszkodni a márkaértékekhez, hiszen egy márka nem egy nap alatt épül fel.
A márkastratégia alkotás az elemzésekkel & ötletelésekkel együtt akár 3 hétig is eltarthat - fontos viszont, hogy ennek a folyamatnak a hosszúsága nagyban csökkenti a vizuális arculattervezés folyamatát. Ajánlatadáskor mindig adunk neked egy pontos átadási dátumot.
jelentkezz hírlevelünkre, mi pedig hasznos dizájn tippeket és templateket küldünk majd neked!