Nézzük hát meg azt a hegycsúcsot - a logód egy vizuális szimbólum, ami a vállalkozásodat képviseli. Célja, hogy a logóra NÉZVE a vállalkozásodat felismerjék. Ennyi. Ha csak egy logód van, azt a logót MINDENHOL használnod kell ahhoz, hogy a márkaismertséget ki tudd alakítani - de a logód folyamatos használata unalmassá válhat a potenciális ügyfeleid számára, ezen felül a használata nem minden vizuális anyagon esztétikus.
Az arculat többnyire vizuális elemek sokasága, amelyek a márkád üzenetét továbbítják a logód ÁLLANDÓ HASZNÁLATA NÉLKÜL. Ilyenek a színek, fontok, grafikai elemek, ikonok, fényképek, de az arculatod része a kommunikációs stílusod és még az üzletedben található bútorok is.
Öhm, az arculattervezés az arculatod tervezésének folyamata - a brandingre nincs igazán jó szó magyarul :) soha nem készítünk „csak logókat”, mert a mi vállalkozásunk célja az, hogy egyedi arculatokat tervezzünk. Mikor arra gondolsz, hogy miért van szükséges "csak logó" helyett egy teljes arculatra, képzeld el, hogy belépsz egy elavult logóval ellátott, amerikai stílusú bútorokkal berendezett étterembe, ahol az itallap rózsaszín, egy stílussal, az ételsablon pedig egy egészen más vizuális élményt nyújt… oké, oké, legyen jó az étel, ugye. De képzeld el, hogy ezen étterem mellett van egy másik, ahol már olyan vizuális élményben lesz részed, amely által megbízol a márkában és a vállalkozásban. És igen, itt is finom az étel. Melyiket választanád?
Hát, hogyan definiálnád a sikeredet? 🙂 persze, hogy lehetsz. Az a szép az életben, hogy igazából kitartással, motivációval és akarattal nagyjából bármit elérhetsz. De. Nézzük meg a sikerhez kikövezett utat, mert stratégia nélkül a nehezebbiket választod. Egy jól meghatározott stratégia segít elérni a céljaidat kevesebb - sokkal kevesebb - nehézség & hirtelen döntés nélkül.
A projekt során megbeszéljük, hogy online találkozón keresztül vagy e-mailben szeretnél-e kommunikálni velünk. Akárhogy is, az arculattervezés egy online interaktív platformon keresztül zajlik, amelyet bármikor elérhetsz és megnézhetsz. A projekt után a végleges arculatot egy csomagba építjük, amelyet elmenthetsz és használhatsz.
Persze, ezt rebrandingnek hívjuk. De! Nagyon óvatosan kell kezelnünk, amikor arculatot frissítünk - ugyan azon a stratégiai tervezésen kell keresztülmennünk annak érdekében, hogy a korábbi ügyfelek ne forduljanak el a márkától.
A logó & arculat kialakítása a koncepciók tervezésével és módosítási körökkel együtt 2 hétig is eltarthat - ez a projekt komplexitásától függhet, így akár rövidebb ideig is tarthat. Ajánlatadáskor mindig megadjuk az átadás pontos határidejét.
jelentkezz hírlevelünkre, mi pedig hasznos dizájn tippeket és templateket küldünk majd neked!